2018. február 18., vasárnap

...megint Millie lányok...

 Nagyon szeretem őket , annak ellenére , hogy szinte a leghétköznapibb lányoknak is ilyen már az arcuk ...pedig régen a szőkék nem is tetszettek.
Az első egy komplett dobozos szerzemény , a másikat az aliexpressen találtam  néhány hete.
Ő egy hibrid , a teste egy "fejcserés" fashionistas test ,  kicsit szoros , de eredeti , és nagyon olcsó volt...így lett még egy Millie ikerpár a háznál.
 A kockás ruhát én csináltam , az ékszereket, a táskát  a lányom .
 A  kreol kiskölköt lecseréltük egy "talált"bébire. Szerintem ő egy kicsit szebb , mint a mostani bébik a boltokban...
 Lehet , hogy ide készülnek ajándékokkal a Millie barátnők ...a kreol kismamához ?


Na persze , ez egy genetikai képtelenség !
 A kis koszos lánykát egy bevásárlókocsiban találtuk meg ...de ki lehet a felelőtlen anyuka ?

 ...van egy tippem .
... ez a szöszke Millie folyton csak "Holidayzik " !!!

Mégsem ő hagyta ott a bébit , hanem Midge  .( bizonyíték  lejjebb )
Ezt a Holiday Barbiet láttam kicsit átfestve és nagyon megtetszett , így nagyon örültem , hogy megtaláltam egy kínai eladónál csak a fejet .
Igen ám , de "világos , "múzsa" teste van , nem volt könnyű testet találni neki , még a MTM -ek között sem .
 Végül az Alin vettem 2-3 dolláros ízületes testet, ami egy kicsit rózsaszínesebb , de még elmegy . Az árhoz képest jó minőségű.








Ebben a bevásárlókocsiban volt a szőke bébi , egy német eladótól , licittel  vettem meg még nagyon régen . Sajnos csak a kocsi meg a gyerek van meg :(((


Happy Family Shopping Fun Midge:
 2016 Barbie Holiday Doll:


Barbie Look Collector Barbie Doll - Park Pretty








1 megjegyzés:

Barbidou írta...

Ügyes vagy, hogy ilyeneket találsz az Alin, én Barbie fronton csak gagyit láttam, vagy olyat ami ugyanolyan drága, mint máshol, ha nem drágább.