2018. február 21., szerda

a feláldozható...

 Sok ilyen babám van... (és most már egy zöldfülű is :D  )
...még egy jó régi ,  talán 70%-os akciózás következtében , testdonor és bőrdzseki felhalmozás céljából.
A fej már régóta csak hentergett  a fiókban ... sérült az arc , a haj  merő ragacs ...
Mikor rátaláltam erre a videóra  , rögtön ki szerettem volna ezt a hajszínezést próbálni.
Rendeltem ilyen textilfilceket (kéket , zöldet ,feketét ) , de sajnos kiderült , hogy a zöldet , amit a hölgy használ , nálunk nem lehet kapni , amit én rendeltem az egy ronda zöld.
Aztán eszembe jutott , hogy vannak nekem más márkájú alkoholos filceim , amivel műszálas csipkét is tudtam színezni , így ma kipróbáltam , és még ezt a ragacsos hajat is jól befogta , bár a fejbőrt nem annyira , lehet , hogy többször  neki kell futni.
ja...és a kezemet is kiválóan :(


...ha már így előkerültek a filcek a szemét is átzöldítettem kicsit , a "partfis " szempillákat megritkítottam ...nem óvatoskodtam , mint a videóban teszik , mivel hibás a fej ezért  a füle , nyaka is kicsit zöld ...még acetonnal sem jön le ,  a haj is tartós száradás után ...(azért egy kicsit megmikróztam :D  )


...reszkessetek szőkék !!!



Nincsenek megjegyzések: