2017. november 17., péntek

...testek

Az eredeti  Natalia Vodianova baba: 
...amire már régóta vágytam , végre meg tudtam szerezni , pucéron és olcsón .Szerintem annyira bájos lett ez a baba ,  hogy megérdemelne egy csini , dögös ízületes testet...


( bár nem minden fotón néz ilyen kedvesen a modell )








 ...és ...
...volt is egy ilyen donornak szánt testem ...amit előre megfontolt szándékkal erre a célra már meg is kaparintottam (hogy majd  egyszer veszek neki klassz fejet )

...mivel nem annyira szép , SŐT ...!
... nagyon olcsón lehetett venni , olcsóbban , mint egy FR testet...
... ééééés...
...igazi , működő , picike esernyőm is lett :D

American Horror Story ...Fiona  (Jessica Lang )
 ... de sajnos nem jó a bőrszín :(((
Ezeket a hibás Silkstone fejeket kopaszon vettem , hogy majd átfestem , és csinálok nekik parókát...

(   a  parókák még egy olcsó Steffi babához voltak , sajnos a vintage  Silkstone parókákat még nem találtam  meg olcsón , de lehet , hogy az sem olyan jó minőségű)

Talán inkább  ők kapják meg " Jessicát"...
... vagy marad a fej a helyén , és J.L.-ot  festem át ???...bár a vonásai nagyon szipirtyósak , szerintem mennie kell !!!

  Az eredeti baba (kivételesen cakkpakk) :






Kapcsolódó kép























2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Natalia is beautiful, she's on my wish list! The umbrella is awesome :-). I like the Coven doll too.

olla123 írta...

Zarówno lalka Natalia jak i jej pierwowzór są wspaniałe! J.Lange to wspaniała i piękna kobieta, natomiast lalkę nie uważam za udaną... cóż z pewnością ciało da się wykorzystać :-)
Pozdrawiam serdecznie!